Kiitused meie toredatele kolleegidele linnarahvalt ja kolleegidelt

Alates 01.05.2022 väljuvad bussid nr 3, 28, 39 ja 73 Vana-Lõunast. Foto: Mark Kitajev
  • Avaldatakse tänu 21. aprillil 18A. liinil sõitnud bussi nr. 1553 juhile, kes ootas Naaritsa peatuses teisel pool tänavat ülekäigu punase tule taga ootavad reisijad ära. Ei oleks arvanud, et ta meid märgata võiks. Kellaaega ei mäleta peast, kuid astusin umbes 16.30 Liival sellelt bussilt maha. Nende andmete järgi on ehk võimalik bussijuhti tuvastada.
  • Kiidan bussijuhi professionaalsust, kes isegi jubedas ummiku olukorras säilitab rahu ja ennekõike hoolitseb oma reisijate eest. Täname. (13.04.2022 umbes kell 9 liin nr 13, bussi garaažinumber 3550).
  • Olen väga tänulik bussijuhile (buss 1518, liin nr. 36, 04.04.2022 päevasel ajal) pehme sõidustiili eest. Selline rahulik ja korrektne juhtimise viis on nii kiitust, tänu kui ka järgimist väärt. Tõesti meeldiv sõita, kui ei ole ühtegi järsu starti ega pidurdamist, pöörded on sujuvad ja kõik see graafiku järgi. Suured tänud.
  • Autojuht soovib vabandada bussijuhi (buss nr. 17) ees garaažinumbriga 1888, kuna tegi 13:18 paiku Kristiine ristmikul vale manöövri ja bussijuht pidi sellepärast signaali andma.
  • Soovin esile tõsta ja tänada super bussijuhti, kes sõitis 29.04. nr. 9. liini bussiga (garaažinumber 1167) kella 16:40 paiku Estonia peatusest Priisle suunal. Bussi peatusest paigaltvõtt ja peatumine olid sedavõrd harjumatult sujuvad, et oma peatuses maha minnes tänasin bussijuhti isiklikult. Tahan ka teid teavitada, et teil töötab selline virtuoos ja loodan, et sõitjate tänu kajastub ka tema palganumbrites.

  • Meie suures kollektiivis on palju inimesi, kelle kohta võin öelda head, kuid ennekõike tahan kirjutada kolleegist, kellega olen teinud tihedat koostööd juba 4 aastat, päris oma töö algusest TLT-s. Tegemist on minu ülemuse Ulvar Niitsooga. Enne seda polnud ma kordagi autojuhina töötanud ja tööga seotud küsimusi oli palju ning see pani Ulvarile muidugi lisakoormuse. Sain talle helistada igal kellaajal, seda nii päeval kui õhtul (mitte ainult tööajal) ja saada abi, nõu, näpunäiteid mistahes marsruudi, iga bussi tehnilise seadme ja muu vajaliku osas. Pealegi tundis ta tavaliselt iga bussi nii, nagu oleks ta alles eile selle bussiga sõitnud. Ulvar on alati tulnud vastu palvele muuta töögraafikut, kui mul on seda isiklikel põhjustel tarvis olnud. Piisab vaid korra talle märku andmisest ja Ulvar leiab alati aega vastus anda. Arvestades Ulvari alluvate arvu, peab selliste asjade meeles pidamiseks olema fenomenaalne mälu. Sama kehtib ka muude tööalaste teadmiste kohta, millest eespool kirjutasin. Paar korda olen mõelnud eriti keerulistes stressirohketes olukordades töökoha vahetamisele, kaalunud plusse ja miinuseid ning ikka ja alati sai argumendiks mitte vahetada töökohta usaldus ülemuse vastu, paindlikkus ja hea koostöö. Lisaks võin Ulvari puhul märkida ära tema kõrge professionaalsuse ja pingetaluvuse, kui pühendunud on ta oma tööle ja et tegemist on sümpaatse, intelligentse ja hea huumorimeelega inimesega.