Maigi Raukas: „TLT aasta on plaane täis!“

Maigi Raukas. Foto: Mark Kitajev

Siseuudised vestlesid personali arendus- ja koolitusjuhi Maigi Raukasega ning uurisid, mis toob käesolev aasta meie ettevõtte töötajatele.

„Inimeste arendamise vaates on käesolev aasta kindlasti TLT-s eriline. Oleme käima lükanud mitu suurt ja olulist projekti ning teeme asju, mida enne ei ole tehtud,“ tõdeb arendus- ja koolitusjuht, tuues välja mõtted, mis kõnetavad teda ennast ning kolleege ja viivad TLT-d teenindusettevõttena edasi.

Juhtide järelkasv on oluline

Veebruaris alustasid TLT-s samaaegselt juhtide ja juhtide järelkasvu 8 kuud kestvad arenguprogrammid, millega tõstame juhtide teadmisi ja oskusi meeskondade juhtimisest, juhi rollist ja ülesannetest, teenusdisainist ning anname enesekindlust parimaks toime tulemiseks oma rollis. Ettevõttele loob lisandväärtuse kindlasti ka see, et programmis osalejad peavad väiksemates meeskondades lahendama ette antud probleemi ja pakkuma sellele lahendusi. Teemad on meid kõiki puudutavad, alustades lõppjaamade väljanägemisest ja lõpetades koostöökultuuri parendamisega.

Bussijuhtide teenindusoskused saavad viimase lihvi

Märtsis alustasime bussijuhtide sisekoolitustega, kus räägime TLT-st kui teenindusettevõttest, vaatame  videosid varalist kahju toonud õnnetustest ning arutleme, kuidas neid vältida. Koolituse teine pool on bussijuhtide päriselu lugude põhjal kokku pandud mäng, mis on näidanud, et toob kaasa tuliseid arutelusid ja põnevust. Koolitustel osalevad kahe aasta jooksul kõik TLT bussijuhid. Kindlasti on tulemas hilissuvel koolitused ka trammijuhtidele.

Tegevuste aastaring lisab ühtsustunnet

Kui veel rääkida asjadest, mida varem ei ole tehtud, siis TLT tegevuste aastaring on ka kindlasti üks nendest. Selle eesmärgiks on tuua tööellu vaheldust, aga samas parandada koostöökultuuri ja luua traditsioone. Ootan põnevusega juba spordi, heategevuse ja turvalisuse kuud. Loodan, et just need kuud eelkõige oma tegevustega on sellised, mis loovad TLT-sse uusi traditsioone. Miks me seda teeme? Tööl veedad sa suurema osa oma nädalast, kuust, aastast. See peab olema tore, sest kui sul on tööl tore ja hea olla, siis kõik ülesanded saavad tehtud rõõmu ja pühendumusega.

Tee alati rohkem, kui Sinult oodatakse

TLT teenindusettevõtteks saamise eesmärk innustas mind soovitama kõigile üht raamatut, mida ma küll ise lugesin 13 aastat tagasi ülikoolis, aga siiani seisab minu raamaturiiulis ja kindlasti on raamat, millele ma mõtlen kõige enam. Selleks on Jack Mitchelli „Kallista oma kliente“. Mina olen sellest kaasa võtnud moto, et tee alati natukene rohkem, kui sinult oodatakse ja tulemused on hämmastavad.

2